Wednesday, August 25, 2010

*showing my face*

Just got back from a one week vacation with the boyfriend and it was fun all the way. All my previous vacations since i started work was either for professional exams or grand ma's burial or nysc passing out. This was my first real vacation in 4 years...


Back to work and too much to deal with...I HATE WORK...Pls when is the Sallah break again?

Trust y'all are good...

20 comments:

LG said...

lol see as i run come, say u wan 'unviel' ya face, babes u no try o.
*welcome o jare

Miss Enigma a.k.a UnderCover07 said...

Lol @ LG... I was waiting like a hungry puppy for gist jo. Dnt be a tease give us gist to make up for disappearing for a while.

Glad u had a good time. Back on ur work grind...tke cre dear!

yankeenaijababe said...

lol...oya work jeare.joking

I know what you mean, just relax and make that money o so that you can enjoy another vacation later on.

~Sirius~ said...

where did we go to???????

Yaaaay!!

I know how going back to work after a real vacation feels...H-O-R-R-I-B-L-E!

isha said...

I can't wait for Sallah break, there's also Independence day to look forward to, that one's going to give us a long holiday.

isha said...

*long weekend.

Fragilelooks said...

wellcome back o. tot ii was gonna see ur pix.

2cute4u said...

You dey enjoy o.. No be small.. Sha na your time.. lol

Tisha said...

good to hear you had fun

going out of town to have some fun of my own.

Original Mgbeke said...

You don show face o! Ah ah, don't be mising gist naa...where did y'all go? LOL

Parakeet said...

Aww...already enjoying the joys of a new relationship.

Hope you feel refreshed.

xx

TinTin said...

I NEED A VACATIION MYSELF OHHHH!!

hope u had fun sha..and u were good ;)

Tyger said...

I really like ur blog already, thanks for dropping by at mine. If a boyfriend doesn't love you in six months, it's so wrong. And he should say it first damn it. I'm glad u r dating nd now and I wish u all the best. I wish u a wedding in 2011. Amen

Olufunke said...

hmmmmm....vacation with boyfriend.
Sounds beautiful

Pay your happiness only increase and God give you beauty for ashes of times past!

All the best dear, and Sallah break in around the corner

WASParty said...

thanks for stopping by our blog. good to know u had a nice break

marilyn said...

hey,hope you had fun?just relax and everything will work out........life is good.

marilyn said...

hey,hope you had fun?just relax and everything will work out........life is good.

QMoney said...

Awwww,u just reminded me of my 1st vac with beau....twas our 1st anniversary&evrything was really nice&sweet..sallah hols is dis weekend&i trust ure going to have a blast....enjoy jare,u deserve all d happiness my dear

Omotee! said...

U no go come back again?!?!?!

Adiya said...

Lol! I HATE WORK TOO! I wish i could stay in bed and get paid!

http://adiyaatu.wordpress.com/